Tweede en derde week Aussie - Reisverslag uit Thirroul, Australië van LotteSomers - WaarBenJij.nu Tweede en derde week Aussie - Reisverslag uit Thirroul, Australië van LotteSomers - WaarBenJij.nu

Tweede en derde week Aussie

Blijf op de hoogte en volg

18 December 2016 | Australië, Thirroul

Hi everyone,

Er zijn al drie hele weken voorbij.
Na mijn reis met de groep ben ik nog tot woensdag in Collaroy gebleven. Op 7 dec ben ik richting Sydney gegaan met de bus wat was het zwaar met de backpack. Eindelijk in Sydney moest ik lopen naar het hostel. Ik kon het niet vinden en was mijn opal kaart kwijt (Australische OV) na wat navraag heb ik het uiteindelijk wel gevonden. Was een leuk hostel naast het station. Ik sliep met 8 mensen op een kamer in een oude trein coupe. Na 3 dagen rondzwerven in Sydney en de beroemde Bondi Beach ben ik op zaterdag naar surfkamp gegaan in Thirroul op ander half uur reizen van Sydney vandaan met de trein. Die avond had ik meteen al het eerste feest genaamd Santa Pub Crawl. Das een feest waar iedereen verkleed gaat in kerst kleren. Zondag was uitslaap dag! We hebben de hele week gesurft met surfcoach Zaf.
Het is wel moeilijk dat surfen moeilijker dan je denkt. Op maandag hadden we een bbq het was echt super lekker. Woensdag werden we gefilmd door Lili en kregen we daarna uitleg wat we fout en goed deden omdat te verbeteren en s'avonds zijn we met de groep Thai gaan eten. Donderdagavond zijn we schnitzel gaan eten bij Beaches. Vrijdag zijn we naar een band gaan kijken bij Beaches ze waren echt super goed. Daarna gingen we nog door naar club The Harp tot 2 u. Uiteindelijk kwamen we pas om 4 u terug bij het motel.

Kortom heb ik het hier erg naar mijn zin!
Ik heb een paar down momentjes gehad maar dat hoort erbij.
Kijk er erg naar uit als Frank & Lex komen!

Zonnige groetjes uit Australië!!

X

Lot

  • 18 December 2016 - 12:39

    Ing:

    Hey Lot!
    Leuk hoor om weer te lezen. Je wordt nog een echte surf babe! Gelukkig zijn de down momentjes voorbij, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik wens je ook komende week weer veel surfplezier! Love you!

  • 18 December 2016 - 16:16

    Betty:

    Eindelijk een leuk bericht uit Aussie. Heerlijk dat je het zo leuk hebt. Denk veel aan je! Lieve groeten B

  • 18 December 2016 - 17:55

    Jos:

    Wat gaaf dat surfen! Geniet er van, voor je het weet zit het er op! Groet, Jos

  • 19 December 2016 - 00:48

    Iris:

    Hee Lot!
    Fijn dat je het leuk hebt! Dat je nog maar veel mooie dingen mag zien :) X

  • 22 December 2016 - 20:17

    Truus:

    Hee Lotte, hartelijk dank voor je leuke en optimistische verslag! Math en ik zijn blij dat het goed met je gaat en dat je je draai lijkt te vinden. Met de kou hier bij ons is het bijna niet voor te stellen dat het bij jou zo'n mooi surfweer is. Surfen is inderdaad niet makkelijk. Weet ik van mijn broer Jan die een zeer ervaren surfer is. Leuk hoor dat je de mogelijkheid hebt het daar te leren! Geniet ervan! We zijn heel benieuwd hoe je reis verder gaat!? Vier je daar ook kerst en oud op nieuw? We wensen je in elk geval mooie feestdagen en een heel mooi succesvol en leerrijk 2017! Dikke knuffel van ons 2.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Nov. 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 2290

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 28 Juni 2017

Op naar de andere kant van de aardbol!

27 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: