Fraser Island & Whitsundays - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van LotteSomers - WaarBenJij.nu Fraser Island & Whitsundays - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van LotteSomers - WaarBenJij.nu

Fraser Island & Whitsundays

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2017 | Australië, Noosa Heads

Hello everybody,

Hier even een verslag van mijn avontuur op Fraser en Whitsundays.

Ik ben 5 jan met de bus vanuit Byron naar Rainbow Beach. Rainbow Beach was maar een klein dorpje waar niet echt veel te beleven was. Een beetje als Zwammerdam eigenlijk hahah. Op vrijdag gingen we met jeeps eindelijk naar Fraser. Op de pont en rijden maar. Dag 1 zijn we gelijk al naar Lake Wabby gegaan. Het was een klein stukje lopen maar voor mijn gevoel onwijs lang wat het was bloedje heet. Het was super mooi omringd met zand. We zijn daarna naar camping gegaan want we sliepen in tenten. Dag 2 gingen we rondjes rijden wat heel vet was langs de zee en op het strand! We zijn ook naar Champagne Pools geweest dat was eigenlijk een stuk zee omring met stenen. We zijn ook nog naar uitkijkpunt geweest de zee is zo mooi. De laatste dag heeft onze gids he saved the best for last oftewel Lake Mckenzie. Jongens dat is paradijs op aarde niet normaal mooi. Na de amazing Lake mckenzie was het helaas weer tijd om terug te gaan naar het vaste land.

Ik bleef nog 1 nachtje slapen in Rainbow Beach waar ik s'avonds de Greyhound richting Airlie Beach nam. De dag na aankomst ben ik naar de boot gelopen waar we mee op zee gingen. We sliepen er met 21 man op en 3 bemanningsleden. We zijn iedere dag gaan snorkelen op andere plekken op de Great Barrier Reef. Het is super gaaf om te zien en het zou jammer zijn al zou het over een paar jaar niet meer bestaan. We mochten op de boot maar 1 minuut douchen. Dus dat werd hup en er weer uit. Verder was alles goed verzorgd vooral het eten:) de laatste dag zijn we echt op de Whitsundays geweest. 1 woord: PARADISE!!!! Ongelooflijk mooi!!

Ik zal wat foto's erbij zetten zodat jullie ook zien waarom het paradijs is.

Nu zit ik Noosa voor 4 dagen. Donderdag richting Sydney en dan voor 2 weken weer naar surf kamp.
Dan is het eindelijk zover dat komt mijn vader!!!
Helaas niet de rest van de fam. maar ik kan niet alles hebben;)

De groeten uit het zonnige (en warme) Aussie.

Dikke kus lot



  • 16 Januari 2017 - 21:16

    Ing:

    Hey Hey!
    Wat een jaloersmakend verslag. Klinkt fantastisch en dat was t ook begrijp ik. Erg mooi! Fijn dat je het zo naar je zin hebt en je draai hebt gevonden. Nog veel plezier verder!
    Heel veel liefs! Ing

  • 16 Januari 2017 - 21:32

    Betty:

    Ben zo blij dat het goed met je gaat en dat je zoveel moois ziet. Denk veel aan je. Doei xxxx B

  • 17 Januari 2017 - 14:20

    Iris:

    Wow Lot! Ziet er echt heel mooi uit! Ook leuke foto's waar je opstaat, je ziet er blij uit :) Lekker genieten! Zeker ook van het weer, want hier vriest het.. Have fun! X Ier

  • 18 Januari 2017 - 19:21

    Truus:

    Hoi Lotte, wat maak je toch mooie dingen mee! Schitterend om te lezen! Ja, de natuur moet daar fantastisch zijn. Ik ken het alleen van natuurdocumentaires op tv. Fijn dat jij het met eigen ogen kunt zien. Je klinkt ook lekker relaxed, een teken dat je het naar je zin hebt. Prima! Wij wensen je voor de komende 2 weken weer veel plezier en dan ..... inderdaad, dan komt je vader. Gezellig! Voor nu lieve groetjes van ons 2 en tot de volgende keer! Doei!

  • 27 Januari 2017 - 14:43

    Jos:

    Mooie foto's!

  • 29 Januari 2017 - 11:56

    M.keulen:

    Hi Lotte,
    Het ziet er allemaal mooi uit op de foto's en zelf zie je er ook lekker relaxed uit!
    Al een echte Aussie aan het worden.
    Ik ben benieuwd wat je verder gaat doen. (Dus wachten op het volgende verslag).
    Veel plezier!
    Gr. Alb.en Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Nov. 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 2292

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 28 Juni 2017

Op naar de andere kant van de aardbol!

27 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: